Korzyści z korzystania ze specjalnych


Informacje

Dodany: 2018-09-02
Kategoria: artykuły

Tagi dla artykułu


foto
Rodzaje komunikacji interpersonalnej


Korzyści z korzystania ze specjalnych warsztatów dla menedżerów

Kiedy zapytano menedżerów biorących udział w jednym z zorganizowanych dla nich warsztatów, znaczna część odparła, że największym dla nich problemem jest sytuacja, w której starają się jak mogą, lecz ich podwładni mimo wkładanego wysiłku nie chcą zastosowac się do poleceń służbowych. Innym problemem, o którym ci sami menedżerowie wspominali, były problemy z komunikacją - część pracowników nie wykonywała swoich obowiązków w taki sposób, w jaki zostało im to polecone. Jeszcze inni zgłosili problem polegający na budowie autorytertu wśród podwładnych - co również wiązało się z brakiem szacunku, złą komunikacją i nie wykonywaniem poleceń służbowych. Było to jedno z pierwszych tego typu szkolenie dla menedżerów, które w jasny sposób pokazało, jak bardzo potrzebne są tego typu regularnie powtarzane warsztaty dla osób w zasadzie kluczowych do prawidłowego funkcjonowania całego przedsiębiorstwa. Po warsztatach tych, kiedy zainteresowani uzyskali odpowiedzi na swoje pytania, po powrocie do pracy wiedzieli, jak zmienić swoje zachowania względem swoich podwładnych i jak nie popełniać tych samych błędów w przyszłości. Większość z nich w krótkim czasie udało się zintegrować cały zespół pracowników i odnieść wspólnie sukcesy polegające na osiąganiu celów wyznaczonych przez zarząd firmy. Ponadto, udało im się zdobyć i wypracować wzajemne zaufanie, które zaowocowało przyjazną atmosferą. Sukcesy firmy stały się udziałem wszystkich, a porażki zaczęły motywować do dalszego działania i wypracowywania kompromisów. Szkolenia dla menedżerów osobom na kierowniczych stanowiskach pomogły zmienić przede wszystkim swoje podejście do otaczających ich ludzi, a osiągane sukcesy stały się rezultatem pewnych zmian, które zdecydowali się wprowadzić najpierw w sobie. Warsztaty okazały się kopalnią wiedzy i możliwością do pogłębiania swoich umiejętności, a także okazją do uczenia się na swoich i cudzych błędach i po raz pierwszy dowiodły, że rzeczywiście aktywne w nich uczestnictwo pomogło kadrze kierowniczej w zarządzaniu zasobami ludzkimi.

Top